FIRST

09:57

To mój pierwszy blog oraz wpis :)

Pisze do Was tegoroczna maturzystka I LO, która jak widać ma za dużo czasu wolnego, więc z nudów założyła bloga z nadzieją, że zainteresuje tym kogoś. Jestem w klasie matematyczno-geograficzno-fizycznej. Sama nie wiem dlaczego wybrałam akurat te rozszerzenia. Nienawidzę historii dlatego na samym początku wykluczyłam klasę humanistyczną, a do biologiczno-chemicznej się nie nadaję, ponieważ nie lubię wkuwać regułek na pamięć.
Popieram HealthyLifeStyle, lubię zdrowe, lekkie jedzenie. Może z czasem dodam jakieś przepisy :)
Ćwiczenia dają mi ogromną satysfakcję. Gdybym nie uprawiała, żadnego sportu wyglądałabym jak świnka, ponieważ kocham jeść! Kolorowe pisemka dzięki którym wiemy co się dzieje u naszych celebrytów. Najnowsze trendy, polecane kosmetyki i akcesoria.
 Fotografią zajmuję się od niedawna, niecały rok.


Mam marzenia, spełniam je chyba jak większość z nas. Staram się jak mogę, żeby osiągnąć postawione cele. Wszyscy wiemy, że nie będzie efektów bez ciężkiej pracy! Teraz moim największym marzeniem jest podróż do USA. Jest to możliwe z programem au pair. Dlatego codziennie uczę się nowych słówek, czytam książki, oglądam filmy po angielsku. Naprawdę jestem zdeterminowana i kiedy coś sobie postanowię osiągam to. Mam silny charakter, nie pozwalam sobą pomiatać. Ale nie znaczy to, że odpycham od siebie ludzi. Jestem zawsze uśmiechniętą, pogodną i optymistyczną dziewczyną! Dobrze czuję się wśród innych, nie jestem wstydliwa i lubię nawiązywać nowe znajomości! Tak więc chyba opowiedziałam troszkę o sobie, mam nadzieję, że jak na początek wystarczająco. Niedługo nowy post aby rozjaśnić Wam troszkę o programie Au Pair :)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe